FAQ
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Bij Tycano bieden we standaard verzending met DHL binnen Nederland. Standaard verzending is gratis vanaf 30 euro. Onder de 30 euro rekenen wij € 4,95 verzendkosten.
Wat is de verzendtijd?
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld is morgen in huis. Met uitzondering van gepersonaliseerde producten met eigen naam en nummer. Als je die op werkdagen voor 14:00 besteld is het morgen in huis.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden momenteel alleen naar Nederland.
Ontvang ik een track & trace?
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace. Deze ontvang je per e-mail. U kunt de status van uw bestelling op elk moment op deze pagina controleren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, hebben we het bestelproces gedeeltelijk geautomatiseerd. Het is soms nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem daarvoor contact met ons op.
Betalen
Welke betaalmethoden zijn er?
Je betaalt je online bestelling bij ons veilig via: iDeal, Creditcard, Sofort, Apple Pay, Google Pay, PayPal en Unionpay.
Alle betaalmogelijkheden zijn gratis.
Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. Zodra we je betaling hebben ontvangen, verwerken we de bestelling en ontvang je een orderbevestiging per email.
Is betalen via jullie webshop veilig?
Via onze webshop betaal je altijd via een SSL beveiligde verbinding.
Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten van de bestelling wordt vervolgens binnen 5 dagen na ontvangst aan je terugbetaald.
Retourneren is altijd gratis.
Je hoeft geen contact met ons op te nemen om een bestelling te retourneren. Volg onderstaand stappenplan.
Let op: producten met personalisatie zijn uitgesloten van retour.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Verpak je bestelling in de originele verpakking en voeg de meegestuurde pakbon toe.
2. Vraag een gratis DHL retourlabel aan. Gebruik de QR-code of print het label uit en plak het op de verpakking.
3. Breng het pakket naar de dichtstbijzijnde DHL winkel.
4. Zodra wij de retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met het teruggestorte bedrag. Dit duurt maximaal 5 werkdagen na ontvangst retour.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Verkeerde maat? Kan gebeuren. Bestel de nieuwe maat via onze webshop en je hebt hem snel in huis. Je kunt het andere product retourneren via onze retourprocedure, zie hierboven.
Ik heb een klacht over mijn bestelling
Heb je een kapot of verkeerd product ontvangen? Onze excuses. Neem dan contact met ons op en voeg een foto van het defect toe. We lossen het voor je op, maak je geen zorgen. Een kapot product hoef je nooit terug te sturen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Soms is het mogelijk om je bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden. Neem daarvoor contact met ons op.